brut
Obchodné podmienky
Základné ustanovenia
Prevádzkovateľom internetového obchodu eshop.vinohruska.sk je VÍNO HRUŠKA SK s.r.o. IČ 44730454 (908 51 Holíč, Kátovská 49, Slovenská republika) ďalej len „predávajúci“. E-mail: eshop@vinohruska.sk.
Zákazník je každá osoba, ktorá uskutoční objednávku prostredníctvom internetového obchodu
- Povinnosťou zákazníka je zoznámiť sa s Nákupným poriadkom.
- Odoslaním objednávky predávajúcemu zákazník súhlasí s podmienkami a ustanoveniami Nákupného poriadku.
Ako nakupovať?
Princíp nákupu je jednoduchý.
- Najskôr si vyberte produkt, ktorý vás zaujíma. Na výber máte z dvoch možností. Buď pomocou menu vľavo, alebo pomocou horného menu, alebo môžete využiť vyhľadávanie v pravom hornom rohu tejto stránky (symbol lupy).
- Tovar, ktorý chcete kúpiť, musíte najskôr vložiť do košíka. Urobíte tak jednoducho kliknutím na tlačidlo "kúpiť", ktoré je umiestnené pri každom produkte. Stav košíka a jeho obsah môžete kedykoľvek ľahko skontrolovať prostredníctvom odkazu, ktorý je umiestnený na každej stránke hore.
- Keď budete mať v košíku všetky produkty, ktoré chcete kúpiť, prejdite k samotnej objednávke. Kliknite na symbol košíka vpravo hore alebo po nabehnutí na tento symbol sa vám objaví obsah košíka a kliknete na tlačidlo "Ísť k pokladni". Následne môžete ešte upraviť svoju objednávku a pokračujete kliknutím na tlačidlo "Pokračovať". Vyplňte adresu, na ktorú máme tovar zaslať, alebo sa prihláste k svojmu účtu. Kliknite na tlačidlo "Pokračovať v objednávke". Vyberte dopravu a spôsob a prekontrolujte, či sú všetky údaje v poriadku a objednávku potvrďte kliknutím na tlačidlo "Potvrdiť objednávku".
Doprava a spôsob platby
Tovar posielame pomocou prepravnej služby SDS - Slovenský doručovací systém. Cena poštovného za balík do 6 fliaš je 7,9 EUR s DPH. Pri objednávke nad 150 EUR s DPH poštovné ani dopravu neúčtujeme. V objednávke máte možnosť zvoliť si úhradu:
- platba kartou
- v hotovosti (pri osobnom prevzatí v niektorej z našich vinoték)
Cenová hladina pri objednávke viac kartónov je nasledovná:
Počet kartonů | Cena dopravy s DPH |
1 | 7,9 EUR |
2 | 11,9 EUR |
3 | 16,9 EUR |
4 | 23,9 EUR |
5 | 23,9 EUR |
6 | 23,9 EUR |
Akčné ponuky a degustačné kartóny
Akčné ponuky a degustačné kartóny sú platné po dobu uvedenú a do vypredania zásob.
Reklamácia a záruka
Záručná doba je pri každom výrobku uvedená na záručnom liste. Pokiaľ nie je, tak je zákonom stanovená na 2 roky.
- Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nesprávnym použitím výrobku alebo jeho opotrebovaním nezodpovedajúcim spôsobom.
- Reklamovať nie je možné tovar, ktorý je poškodený pri doprave od predávajúceho k zákazníkovi. Za poškodenie tovaru v tomto prípade nesie zodpovednosť dopravca. Povinnosťou zákazníka je skontrolovať pri prevzatí tovaru jeho stav. Pokiaľ je obal porušený a zásielka javí známky poškodenia, je zákazník povinný spísať s dopravcom zápis o škode. Podpisom dodacieho listu zákazník potvrdzuje, že tovar bol doručený v poriadku.
- Zákazník je v prípade reklamácie povinný na adresu predávajúceho podať písomnú žiadosť o reklamáciu. V žiadosti musí zákazník presne špecifikovať chybu výrobku a navrhnúť spôsob reklamácie.
- Reklamovaný tovar je zákazník povinný doručiť na adresu predávajúceho na vlastné náklady. Tovar musí byť doručený v pôvodnom obale, so všetkým príslušenstvom, návodom i záručným listom. Zákazník je povinný tovar zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu.
- Zákazník má povinnosť poslať reklamovaný tovar na adresu predávajúceho doporučene. Predávajúci nie je povinný prevziať tovar posielaný na dobierku.
Výmena a vrátenie tovaru
V prípade, že objednaný tovar nebude vyhovovať vašim predstavám, máte právo ho vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu. Podmienky vrátenia sú nasledovné:
- Zákazník musí informovať predávajúceho najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky.
- Zákazník musí poslať tovar doporučene na adresu predávajúceho najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky.
- Nárok na výmenu alebo vrátenie tovaru má zákazník iba v prípade, že tovar nejaví známky akéhokoľvek opotrebovania alebo znečistenia a je poslané späť v originálnom obale so všetkými etiketami a príslušenstvom od výrobcu spolu s kópiou dokladu o kúpe tovaru.
Ihneď po doručení tovaru na adresu predávajúceho bude skontrolovaný jeho stav. Pokiaľ nebude tovar opotrebovaný, môže si zákazník vybrať ľubovoľnú vec z ponuky eshop.vinohruska.cz (v prípade výmeny), alebo si môže vybrať, akým spôsobom mu budú vrátené peniaze (šekom, alebo bankovým prevodom). Ak si zákazník pri výmene vyberie tovar s nižšou hodnotou než hodnota vráteného tovaru, bude mu rozdiel doplatený. Ak si naopak vyberie tovar s vyššou hodnotou, uhradí rozdiel v cene zákazník. Ak zákazník pri nákupe pôvodného tovaru platil poštovné, pri výmene už poštovné neplatí. Vracia sa vždy len hodnota tovaru nie poštovné. Dopravu tovaru od zákazníka k predávajúcemu platí vždy zákazník.
Ochrana osobných údajov
Vážime si vašu dôveru a chránime vaše dáta pred zneužitím. Bezpečnosť vašich dát je pre nás dôležitá a venujeme jej preto maximálnu pozornosť. K dôverným informáciám o vašej osobe nemá prístup tretia strana – neposkytujeme nikomu vaše dáta v žiadnej podobe. Dodržujeme zákonom stanovené povinnosti a postupy. Více zde.
- E-mailové adresy zákazníkov používame na zasielanie obchodných oznámení výhradne prostredníctvom služby Ecomail.cz, s.r.o. (IČO 064 24 555, Na Zderaze 14, 120 00 Praha 2, Česká republika). Každý newsletter obsahuje funkčný odhlasovací odkaz, ktorý umožňuje okamžité a bezplatné odhlásenie.