Reklamácie
Reklamácia a záruka
Záručná doba je pri každom výrobku uvedená na záručnom liste. Pokiaľ nie je, tak je zákonom stanovená na 2 roky.
- Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nesprávnym použitím výrobku alebo jeho opotrebovaním nezodpovedajúcim spôsobom.
- Reklamovať nie je možné tovar, ktorý je poškodený pri doprave od predávajúceho k zákazníkovi. Za poškodenie tovaru v tomto prípade nesie zodpovednosť dopravca. Povinnosťou zákazníka je skontrolovať pri prevzatí tovaru jeho stav. Pokiaľ je obal porušený a zásielka javí známky poškodenia, je zákazník povinný spísať s dopravcom zápis o škode. Podpisom dodacieho listu zákazník potvrdzuje, že tovar bol doručený v poriadku.
- Zákazník je v prípade reklamácie povinný na adresu predávajúceho podať písomnú žiadosť o reklamáciu. V žiadosti musí zákazník presne špecifikovať chybu výrobku a navrhnúť spôsob reklamácie.
- Reklamovaný tovar je zákazník povinný doručiť na adresu predávajúceho na vlastné náklady. Tovar musí byť doručený v pôvodnom obale, so všetkým príslušenstvom, návodom i záručným listom. Zákazník je povinný tovar zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu.
- Zákazník má povinnosť poslať reklamovaný tovar na adresu predávajúceho doporučene. Predávajúci nie je povinný prevziať tovar posielaný na dobierku.
Výmena a vrátenie tovaru
V prípade, že objednaný tovar nebude vyhovovať vašim predstavám, máte právo ho vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu. Podmienky vrátenia sú nasledovné:
- Zákazník musí informovať predávajúceho najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky.
- Zákazník musí poslať tovar doporučene na adresu predávajúceho najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky.
- Nárok na výmenu alebo vrátenie tovaru má zákazník iba v prípade, že tovar nejaví známky akéhokoľvek opotrebovania alebo znečistenia a je poslané späť v originálnom obale so všetkými etiketami a príslušenstvom od výrobcu spolu s kópiou dokladu o kúpe tovaru.
Ihneď po doručení tovaru na adresu predávajúceho bude skontrolovaný jeho stav. Pokiaľ nebude tovar opotrebovaný, môže si zákazník vybrať ľubovoľnú vec z ponuky eshop.vinohruska.cz (v prípade výmeny), alebo si môže vybrať, akým spôsobom mu budú vrátené peniaze (šekom, alebo bankovým prevodom). Ak si zákazník pri výmene vyberie tovar s nižšou hodnotou než hodnota vráteného tovaru, bude mu rozdiel doplatený. Ak si naopak vyberie tovar s vyššou hodnotou, uhradí rozdiel v cene zákazník. Ak zákazník pri nákupe pôvodného tovaru platil poštovné, pri výmene už poštovné neplatí. Vracia sa vždy len hodnota tovaru nie poštovné. Dopravu tovaru od zákazníka k predávajúcemu platí vždy zákazník.